Kesän päätapahtuma takana

Viikonloppuna pidettiin Wanhan Woiman päivät. Olin paikalla kaikkina kolmena päivänä myymässä käsitöitä ja lankaa. Sää ei suosinut perjantaina. Sadetta tuli kyllä yli oman ja muidenkin tarpeen, sää oli kolea ja tuuli navakkaa. Ja tälläkin hetkellä sataa! Enpä muista, milloin heinäkuussa olisi Pyhäjoessa ollut näin paljon vettä kuin nyt. Kuvassa on tavallisempi vesitilanne kesäaikaan lapsuudenkodin rannasta. […]