Tällä viikolla pidin kolmen päivän kesäloman, jolloin olin pois kotimaisemista. Myös neulominen oli tauolla kokonaiset kolme päivää, joskin eilen asioin yhdessä lankakaupassa. Lankaa ei tarttunut mukaan, mutta yhdet sukkapuikot ostin omaan käyttöön.
On virkistävää välillä vaihtaa maisemaa ja käydä vähän kiivastahtisemmassa paikassa vierailulla. Sen jälkeen arvostaa kotikulmien rauhallista eloa ihan eri tavalla. Pienikin irtiotto arjesta saa ajatukset kasaan ja taas pystyy ideoita pyörittelemään entistä enemmän.
Syksyn aikataulut ovat suunnitteilla. Ennen minilomaa sain ideanpoikasen, jonka esitin eteenpäin ja lomani aikana tuli vahvistus, että tapahtumaa aletaan suunnitella. Olkaapa kuulolla, kerron tästä myöhemmin lisää, mutta syyskuun alkuun on tulossa mukava tapahtuma tänne Oulaisiin! Syyskuun toiselle viikonlopulle on jo lyötynä lukkoon kahden päivän tapahtuma Nivalaan, tästäkin tulee infoa ja mainosta myöhemmin.
On myös suunnitelmissa pitää työhuoneen ovet avoinna syys-lokakuulla perjantaisin, jolloin tänne voi tulla lankaostoksille tai ihan vain juttusille ja hakemaan inspiraatiota. Lankavalikoimaa on tarkoitus lisätä syksyn mittaan ja sen suhteen suunnittelu on jo alkanut.
Lääkärin työt jatkuvat edelleen kerran viikossa Nivalassa. Seuraavat vapaat ajat ovat elokuun alussa johtuen mm. tästä minilomasta. Olet tervetullut vastaanotolle, toimin siis yleislääkärinä ja vastaanotolla teen esim. pieniä toimenpiteitä ja erilaisia todistuksia. Katso tarkemmin Lääkäripalvelut-osio, josta löytyy myös nettiajanvaraus.
Nautitaan kesästä ja neulotaan sen verran kuin jaksetaan!
Anu
