Flow

Jopas on aika kulunut nopeasti! Toukokuu sujahti vauhdilla ohi ja nyt ollaan jo kesäkuun lopussa. Yhden viikon kesälomaakin olen pitänyt, loppukesästä ja syksyllä sitten pari viikon lomapätkää myös tiedossa.

Piti oikein pysähtyä miettimään, mitä kevään ja alkukesän aikana on tapahtunut. On ollut lääkärintöitä ja tapahtumia, työhuoneellanikin on saanut tulla piipahtamaan ja kävijöitä on ollut, kiitos siitä. Koko ajan on käynnissä valmistautuminen loppukesän ja syksyn tapahtumiin, eli neulon neulon neulon… Silmukat ovat soljuneet sujuvasti, valmiiden käsitöiden määrä on lisääntynyt ja koko ajan tulee lisää. Olen siis melkoisessa flow-tilassa.

Mainitsin tuon viikon lomapätkän, sen aikana tuli piipahdettua Tukholmassa. Löysin sieltäkin lankakaupan (etukäteen toki olin asian selvittänyt) ja mielenkiinnolla kävin katsastamassa, millaisia tuotteita sieltä löytyy. Oli tuttuja lankoja, mutta myös ihan uusia tuttavuuksia. Yksi vyyhti sukkalankaa lähti mukaan omaan käyttöön. Vaikka reissu oli lyhyt, se oli riittävä irtiottoon arjesta.

Eilen kävin ajelemassa tämän kesän ensimmäisen pitemmän moottoripyörä-ajelun. Jonkinlainen flow oli siinäkin päällä, sillä matka tuntui taittuvan paljon nopeammin kuin ennen. Ajoin tuttua reittiä, vaikka etukäteen mietin, onko se liian tylsä. Eipä ollut. Oli hyvä fiilis ajella, yhden tauon pidin noin puolivälissä. Lisää samanlaisia ajeluita tälle kesää, kiitos!

Tapahtumakalenterissa on mukavasti merkintöjä kesälle ja tulevalle syksylle. Kaikki eivät liity yritystoimintaan, vaan mukana on muutakin. Elokuun alussa on sitten mustikanpoiminta-loma, alustavien tiedustelujen mukaan mustikkasatoa saadaan mukavasti.

Nähdään kesän tapahtumissa! Tule moikkaamaan!

Anu